Sea of Love

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

refresh Twitter Tumblr Pinterest Blogskins
tagboard
Credit
Realiti |
Assalamualaikum~

Alhamdulillah sihat. Semalam dah setel pre registration subjects untuk sem depan. Yeah. Sem terakhir bagi mereka-mereka di luar sana. Tetapi tidak bagi saya. Jauh di sudut hati ni ada sedikit perasaan sedih bila terbacakan status2 begitu ketika ini. Mudahnya mereka, susahnya aku. Allah. Allah. Allah. Allah yang bersama aku saat jatuh bangunnya aku, saat kecewa dengan manusia di sekeliling. Allah yang hanya tahu isi-isi hati hamba-hambaNya. Permudahkan kami semua, Ya Allah. Aku tahu ada hikmah terindah yang Engkau sembunyikan untuk aku. Aku mohon dipermudahkan segala urusan dan diberkati segala ilmu kami. Aku tahu masa aku akan tiba jua nanti. Saat dan ketika ini. Seperti mana mereka gembira akan saat2 begini, aku juga akan merasainya nanti. Aku diberi peluang extra untuk menimba pengalaman di bumi UIA ni. Hanya Allah sebaik-baik kita berharap.

Aku pasti merindui sahabat2 di sini. Sampai ke semester terakhir, siapa lagi yang aku nak ajak dijadikan roomate? Tiada lagi teman2 diajak lepak berborak bersama. Allah. Biar aku sunyi tanpa teman, tapi jangan biar aku sunyi dariMu.

Teman-teman seperjuangan susah dan senang,
Moga kita tabah menghabiskan semester2 terakhir kita di sini. Kita pasti merindui masa-masa stay up, study group, assignments dan semua tu. Allah. Saat ni aku rindu rumah. Rindu Mama dan Abah.

Sabarlah wahai hati. Harimu pasti akan tiba jua nanti. Ameen...
Post a Comment